onsdag 16 april 2008

Mysigt att äta ute ibland

Hejsan. hemma ganska tidigt, det är ju arbetsdag i morgon. Fick god 3-rätters, men jag var duktig och tackade nej till desserten. Drack bra vatten till maten. Så jag känner mig kanonduktig. Det har varit jobbigt idag, för jag fick ett otroligt sug efter sötsaker och choklad på jobbet Hela eftermiddagen var jag sugen. När jag klarat av dagen utan att ta en tur förbi godisautomaten och efter att därtill ha avstått från dessert, ja då känner jag mig nöjd med mig själv!
I morgon ska jag promenera till jobbet. Det skall bli sol, så jag skall kliva upp en timme tidigare än vanligt så att jag hinner smörja in mig med solkyddsfaktor 60 ett par gånger innan jag knallar iväg.

God natt

3 kommentarer:

HTA sa...

Man får så många kramar man förtjänar. :)

Anonym sa...

Usch...Lia ..tycker så synd om dig..angående det här med solen... och nu blir det ju sol i flera dagar oxå..."stackars" dig! kram får du iallafall ha det....

Anonym sa...

Brorsan fick 1000 kramar han ...