tisdag 15 april 2008

Tvättstugan

Jag har varit i tvättstugan hela kvällen. Direkt efter jobbet, mellan 17-22. Men kl 21 tyckte jag att det räckte. De sista badlakanen tog jag rätt på medan de bara var halvtorra. de hänger nu över ett par stolsryggar till tork.

Jag har tvättat massor av lakan och fina linneduken och badlakan och handdukar. Allt är manglat. Jag älskar nymanglade lakan! Det ska bli härligt att ta en dusch och krypa ner i den renbäddade och dammsugna sängen.

jag måste nästan hoppa in i duschen direkt, tror jag. Jag längtar till sängen! Eller till de fräscha lakanen.

I morgon skriver jag nog inget i bloggen, för jag skall först iväg och köra Go-cart kl 18, sedan fin middag på Stadshusverandan.

Idag blev det pizza till middag. Jag var i alla fall litegrann duktig och åt bara en barnpizza. Lämnade dessutom kanterna. Alltid är det några kalorier färre ;-)

Natti natt -Mot sängen!!!!

Inga kommentarer: