måndag 14 april 2008

Pölsa är gott

...med potatis och rödbetor.

Apropå rödbetor.
I morse promenerade jag till jobbet. Solen sken litegrann, det var +0,7 grader.

En skön vintermorgon.

Trodde jag. Efter ca 15 minuter gick solen i moln.

Jag är nu röd i ansiktet och på halsen. Särskilt på halsen nedanför öronen, i pannan, på kinderna och under ögonen.

Jag blev bränd, som tusan! Det svider oavbrutet. Jag måste köpa kortisonsalva. Det måste jag alltid ha, när det blir för jobbigt i början av sommarhalvåret. Skit.

Nu börjar eländet.

Godnatt

6 kommentarer:

HTA sa...

Bara en liten fråga, är det fest den 1/12?
Nähää, ingen fest inga paket!

Anonym sa...

Liten hemmafest blir det ju...

HTA sa...

:)

Anonym sa...

Oh pölsa är sååå gott ...Fest vaddå ????FEST??? jaha du fyller ju 50 den 1/12 precis ingen fest inga paket,som "lillebror" säger ha det gott....kram Men vad tusan önskar du dig då????? inte så lätt vet du..

Anonym sa...

Man kan alltid ha med sig en femtilapp. Det blir nog bra, för jag vill ha respengar till min Italienresa. Den som skall hända om ett år, eftersom jag då har fyllt 50. Ev pengar istället för blommor. Hade du tänk köpa en bukett för 34,50 så kan jag ta de 34,50 istället =)

Anonym sa...

Hhallo p¨å dig Ja visst pengar går ju alltid hem.. om du har läst på min blogg..så har jag INTE fått eller vunnit några pengar,,jag skrev så bara för att Rogers Tokiga dotter "lus" läser min blogg ocg skrivet sedan en massa skit om mig på hennes blogg,hon är helt sanslös...Nu blir hon ännu galnare när hon tror att jag har pengar *skratt* Ha det gott (hon kallar sig ljuvliga,a. hel sjuk alltså...har nu mer ingen kontakt alls "gudskelov! Höres..kram