söndag 8 juni 2008

Cruising med Musse

Musse
Igår var det cruising i Sundsvall. Jag körde Mustangen och det var ju kul. Det var första gången ever, som jag körde i en cruising! Tyvärr gick det så väldigt sakta så motorn började bli varm. Därför parkerade vi bilen och gick och ställde oss vid vägkanten för att titta en stund.

Det var mycket folk, mycket krom och mycket avgaser!

Men det är väl så det skall vara, en sådan kväll. Lars gillade att lyssna på motorerna också. Det skall vara trimmad V8. Väldigt trimmad, om jag fattat det rätt!


Här kommer några bilder i alla fall. Håll till godo! =)




Bilen ovan, är Lasses förra Mustang. Den nuvarande är den gula högst upp i inlägget.





1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo på dig..jag råkade skriva en kommentar på fel ställe till dig *fniss* Du får läsa under Hot Hot,vilket som, så hoppas jag att det går bra med försäljning av din lgh. Spännande att få huset värderat.. det blir nog rätt så dyrt kan jag tänka mig..alltså husets pris menar jag!..ha det vi hörs!