torsdag 26 juni 2008

Flyttat

Nu har vi flyttat åt Millan. puh! Jag är helt slut! Hon har packat allt i lägenheten själv, men hon orkar ju inte bära nästan nånting.
Man måste komma ihåg att hon faktiskt är sjukskriven.
Nu har hon all uppackning kvar - och jag ska städa ur lägenheten.

Jag vet inte om jag orkar det. Jag tror nästan att jag ska leja bort det.
Tamejtusan ska jag inte kolla det!

Ja det gör jag. Jag känner en tjej som hjälpte mig förra gången. Då tog hon 1500 för en 3.a
Nu är det en 2:a, men sovrummet är ju nyrenoverat, så det är ju redan städat. Kanske hon gör det för 1000 kr ? Det är det värt! Jag ska fråga henne i morgon!

Godnatt, nu ska jag duscha och sedan snabbt i säng!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lia!
Det är jobbigt att flytta,kors var ni har det billigt för städning där du bor!!Jag vet när jag flyttade kostade mej något över 3000 kronor.+utestädning av borttagning av växter och då menar
jag stora buskar och lite annat smått och gott.
Hoppas det går bra med städningen
för er däruppe.
Godnatt.
Ha det bäst.

Anonym sa...

Absolut att du ska "leja" bort städningen...ett mycket bra beslut!! Du tar dig...*skratt' kram på dig!

Anonym sa...

agath: det är ju en som städar på jobbet. Vi är kompisar, så hon gör det billigt.
Syrran: Det kändes helt underbart i kroppen, när hon lovade att hjälpa mig. Jag har nog inte städat ut någon av mina lägenheter/hus de senaste 4 flyttarna. Trodde jag skulle greja det. Men lyssnade snällt på min kropp (och psyke)

Anonym sa...

Hej igen Lia!
Det är bra att lyssna på sin kropp.
Vad skönt att du har någon du känner som gör det hyvsat billigt.
Ha en fortsatt bra kväll.
Ha det bäst.