lördag 14 juni 2008

Vojne vojne

-Det tar nog en vecka innan vi är klara.

Idag har vi bara påbörjat förarbetet. Men det är ju det som är det viktigaste för slutresultatet.

I morgon ska det slipas och sparmålas, samt börja rolla väggarna, så lång det går.
Ev. kan jag redan nu tapetsera fondväggen. Men jag räknar ändå på en veckas jobb. Vi får se.

Golvet i sovrummet var ljusblått, så där kan man ju inte ta bort något klickgolv.

I hallen är det i alla fall beige-brunt. (Det hade väl passat bättre i sovrummet. ) Så jag låter nog mitt gråa klickgolv ligga kvar.

Vardagsrumsgolvet är ogjort. Hmmm vi får väl se om jag gör något där...

Nu sova. G'natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch Lia så du håller på...fast jag förstår dig också..hur går det med huset då??? du svarade aldrig på det ...ha det... ska jobba idag phuuu

Anonym sa...

vi har fått detta hus värderat. Sen får vi se