onsdag 6 augusti 2008

God Morgon

Klockan är 8 och vi ska alldeles strax åka till Indal för att besiktiga vårt nya hus. Anteckningsblock, penna och måttband får följa med. Det känns som om en hel del måste mätas för att se hur möbler får plats osv. Fönstren behöver inte mätas, för vi har till 90% panelgardiner. I övrigt, så är det väl köksgardiner som behövs, men jag tror att det finns sådana sedan tidigare i hushållet =) I och med att det är ett fönster i köket och en balkongdörr bredvid så går det ju bra med vilken gardin som helst nästan och ev. en liten kappa över balkongdörren.

Men vad snabbt man glömmer! Vi har nästan bara diffusa intryck av vissa rum ;-)

Nu ska jag ta in katten som sitter i selen här utanför. Hon älskar verkligen att sitta ute, så hon fick gå ut en kvart innan vi måste iväg.

Hej så länge!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo på dig! Syster...oj så spännande..att se ert "nya" hus! visst är det roligt ? När hälsar ni på då här i H-sand??? Vet du både leif.lena Och marianne var här ..."skitkul" må du tro...Har aldrig i hela mitt liv varit med om en sådan rolig dag/kväll/natt...
skratt...Är mycket nöjd.. Snarty är det ju din tur ....*L* ha det gott vi hörs kram

Anonym sa...

Äh.."Shit" ser du....stavfel...usch! Och namn med liten bokstav...?? Huga på mig *fniss* nog tur att jag jag ett litet uppehåll med bloggen ...eller hur? ha ...det...
( fast kommentera kan jag ju göra om jag hinner)

Anonym sa...

Hej. Vi tänkte oss nog att komma in på lördag-em om det passar? Jag visste att leif o mamma skulle komma. Jag hade sagt att du skulle ha fest på lördagen =)

Anonym sa...

namn med liten bokstav här med ;-)

Anonym sa...

Japp vi är hemma..så bara kom ni