måndag 25 augusti 2008

Ja må Han leva...

Idag fyller Lilleman 4 år. jag ringde förut och sjöng för honom. Sedan frågade jag om han fått några presenter, han nämnde ett par, sedan frågade han
- Ska du komma hit eller?
Ja, svarade jag, men inte förrän efter jobbet.
-Jaha hejdå

Så var det samtalet slut =)

Han har väl millioner saker att tänka på, när det är födelsedag förstås. Sånt måste man som gammal faster förstå.

Nåja. Jag flexade ut från jobbet lite tidigare, så att jag både hinner laga middag och äta innan jag åker på kalas. Viktiga saker det där. Kalas, menar jag.

Nu ska jag titta till min fläskarré-gryta, med potatis och morötter och lök. Mums.

Om jag orkar, så ska jag försöka packa ett par kartonger i kväll, efter kalaset.

Hejdå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lia!
Jag hoppas du får en trevlig kväll hos födelsedagsbarnet*ler*
Jag önskar dej en fortsatt fin Måndag.
Kram.

Anonym sa...

Hej agath. Jotack det var mycket trevligt och födelsedagsbarnet öppnade paket i långa banor! jag har nyss kommit hem. Han var så uttröttad, så han orkade inte somna, sa han. 4-åringar är bland det bästa som finns. De är så lill-gamla!