lördag 11 april 2009

Umeå, here we come!

Ja, egentligen inte jag, utan Millan. Hon skall till Umeå för utredning.

ÄNTLIGEN skriker jag härifrån Indal!

Jag följer med förstås, hon skall inte behöva åka ensam. Jag hoppas att jag får kinesa hos Marta. För övernattning är ett måste. Millan orkar knappast åka Umeå tur och retur på en dag. Dessutom misstänker jag att hon måste ligga kvar några dagar och då åker ju inte jag hem heller.

Nu, Pompisar, skall jag fira Påsk.

Tror till o med att jag kan pillra i mig ett glas vin eller två. Jag har inte haft riktig lust med det, de sista veckorna.

6 kommentarer:

busan sa...

Absolut,att du ska koppla av med lite Vin..är sååå glad för er skull nu,jag och Roger följer med spänning fortsättning,för Camilla...Nu blir det säker så mycket bättre Visst? kram på dig !Och kram till Camilla oxå naturligtvis!

Lia sa...

Tack! =)

agath sa...

Glad Påsk Lia!
Jag försökte skicka över en bild till dej men det ville sig inte
så det blir bara Glad Påsk här.
Påskkramar.
PS:Koppla du av med ett eller 2 glas rött.DS:

agath sa...

Hej Lia!
Nej det fattar inte jag heller,nu har jag inte varit överrallt och kollat heller så jag vet
inte om det skrivits något elakt förstås inte
i vintras tror jag det var,men det var elakt.
Men jagbhar tappat några vänner utan anldening.
Men även om människan/orna har skrivit snällt
så är det ändå inte jag som skrev det.
Jag önskar dej en fin Påskdag.
Kramar.

Feztbrallan sa...

Piece of kaka vettu! Jag bor skitanära sjukhuset dessutom.

Pompi sa...

Tack, Kalasbyxan