onsdag 27 maj 2009

Hemkommen från - gissa vad?

Ja just det ja.

Sjukhuset.

Fick skjutsa in Millan för hon har känt av magen ett par dagar och fått ondare idag, samt kräktes förut i kväll. Så jag ringde upp till sjukvårdsupplysningen och de sa att hon skulle åka in direkt!

Där var det inget snack om saken. De var så på hugget och vi fick komma in ganska snabbt. Doktorn kände och klämde och lade in henne genast.

Uppkommen på avdelningen bad hon om en vanlig Dexofen och fick Ketogan! Så denna gång verkar de i alla fall ta henne på allvar. De törs kanske inte annat. Det har ju visat sig att hon verkligen hade rätt, när hon klagade på sina smärtor.

Nu hoppas jag innerligt att det bara är ett falskt alarm. Vi ska ju åka till London om bara 11 dagar...

Nu är jag rejält trött. Både fysiskt och psykiskt. Hade väl trott att det skulle vara bra nu.

Camilla har ju varit skeptisk hela tiden hon - vilket åter visat sig vara korrekt...

Godnatt så länge, Pompisar

4 kommentarer:

Mary-L sa...

Nej detta är ju inte klokt...stackars stackars Millan...hoppas att de kan fixa till henne snabbt nu..

Linnea S. sa...

Ingen idealiskt uppdatering dock...
Men vad bra att hon mår bättre igen. Detmåste ju vara vanligt med små komplikationer också..? SÅna som går över av sig själva kanske.

Camilla Franzén sa...

Ja, just den här sortens saker som kommer och går över av sig självt är vanligt. Det kan bli såhär fler gånger, det får jag vara beredd på. Min kropp gick liksom från allt det där jobbiga till tokbra över en natt- det är ju inte ens naturligt. Det är naturligt att kroppen reagerar på att dom petat så mycket. Det var ju sånthär de trodde att jag fick i början när jag egentligen hade tarmvred.

Mary_L sa...

Men,det är ju bra att de ÄNTLIGEN inser att hon har det besvärligft,eller hur? Javisst måste hon vara noga med vad hon äter...hon ska nog helst undvika all mjölmat