lördag 6 juni 2009

Städa städa

Plocka, tömma diskmaskin, fylla diskmaskin, tvätta, tumla, tvätta, städa, stryka, renbädda, tvätta, plantera om orchideérna, skura badrummet, tvätta, dammsuga, skura golv, städa ute.

Gräva i rabatter, vända landet, så sockerärtor, morötter och sallad.

Ja, där ser ni min dag.
Inte så kul och så har jag ont i ryggen också. Det har jag haft i någon vecka nu. Och var är min son Naprapeten då? Bor ju i Stockholm igen. Ja där gör han ju nytta - på andras onda ryggar...

Hade tänkt packa också, men det får anstå tills i morgon.

Suck Pompisar

6 kommentarer:

doran sa...

Hm..man måste INTE alls ha så många "Måsten"..

Linnea S. sa...

Åh, det ska bli så roligt! längtar längtar!

Och det är gratis inträde på tate också! Jippie!

Fast dom har bara en monet-tavla uppe just nu. värdo... vad gör hans tavlor o ett förråd liksom? skandal!

Och jag ska växla pengar imorgon, har 250 pund med mig!
Det kommer bli jättebra det här!

Lia sa...

Jag har inte skrivit "måste" någonstans i inlägget. Men jag uppskattar en ren säng, rena kläder och rena golv...jag tycker om sockerärter, sallad och morötter och jag tycker det är fiiint med blommor =)

Anonym sa...

Linnea: Ja visst ska det bli kul!
Jag har växlat in så att jag har 155 pund med mig. Sen tar jag ut på bankomaten allteftersom jag behöver pengar.

Doran sa...

Ja,men då ska du ju inte skriva att det inte är SÅ kul då...Eller????Usch så snarstucken du är...*"Skratt"

Lia sa...

Jag tycker inte om att göra det. Men jag gör det för jag gillar resultatet. Så är det. Jag är inte alls snarstucken. Inte det minsta.
Så dä så!