lördag 18 juli 2009

Så här ligger det till

I går på jobbet berättade jag att vi gift oss. 3 timmar senare hade jag fått blommor av en arbetskompis och en otroligt stor och maffig blomsterarrangemang av "min avdelning" på jobbet.

I morse när jag kom, så var min dörr olåst. När jag kommit in, fann jag en magnumflaska med champagne och en liten chokladask med Alladinhjärtan från 2 av mina arbetskompisar V och F. (de är gifta med varandra)

Idag har en massa gratulationer kommit och det är ganska lustigt vilken uppståndelse man kan ställa till. Vi som gifte oss i lugn och ro, med bara de allra närmaste omkring oss. Bl a för att undvika en massa ståhej och presenter.

Jag ska skriva lite om presenter i ett senare inlägg =)

Millan är på sjukhuset igen. Igår hämtade jag hem henne och vi lämnade sjukhuset ca 18.30. kl 22.15 åkte hon tillbaks igen. Så nu ligger hon där i sina smärtor - som vanligt. Det positiva är, att hon inte är på kirurgen, utan på medicinavd. Det innebär att hennes favvoläkare, Matthias tar hand om henne. Han har lovat att hon inte ska få samma helvete en gång till. Han tänker gå till boten med det här, sa han.

Så där är vi nu. Hon gjorde en röntgenundersökning idag och vi får väl veta svaret i morgon.

Nu ska jag sova. Godnatt Pompisar.

1 kommentar:

doran sa...

Men stackars lilla tjej..hoppas nu att det blir någon rätsida på hennes besvär..huga då! (hon var så FIN när jag träffade henne i Birsta i måndags) vi hörs