lördag 18 juli 2009

Vilken fin dag!

Ca 24 grader, det småblåser lite och solen skiner från en något disig himmel.
Kort sagt. Jätteskönt väder.

Jag ska ta och vattna i växthuset och se efter om jag har något att skörda där =)

Sen blir det Birsta. Vi ska hämta en soffa på Boom som Camilla har köpt, samt köpa lite uhsgeråd som jag saknar.

Byta kuddar i sängen måste vi! Det är ju så billigt på IKEA och jag byter helst kuddar varje år. Så nu är det dags igen. De har en jätteskön kudde där för bara 89:-. Jag gillar dunkuddar, gärna sladdriga och mjuka, platta. De blir det efter ett tag. Dessutom har jag en syntetkudde, som är lite högre och fastare. Den är bra att ha när man ligger och läser.

Alltså blir det som följer: Birsta. Hämta soffa och shoppa lite. Hem till Millans nya lägenhet och bära upp nämnda soffa. Hämta hennes dator och lite rena kläder, samt hennes tvätt (hon hade bokat tvättstugan, men hamnade på sjukhuset istället)

Hälsa på lillguman på sjukhuset.

Hej hopp Pompisar

1 kommentar:

Agath sa...

Hej Lia!
Att inte Millan få vara bra,jag trodde de hade gjort henne frisk nu.

Det där har jag råkat ut för dagligen nu
att jag skrivit en kommentar sen finns den
inte där,läbbigt eller hur.
Jo jag ska ta det lugnt med armen.
Jag önskar dej en fin Lördag.
Kramar.