måndag 28 september 2009

Blogg-lat

Lite lat i bloggen numera. Det blir nog bättre sen.

kram

9 kommentarer:

Mary-L sa...

Visst kan man köänna sig "Blogg-lat":)eller att man får "skrivtorka.. Vet du jag fick Mail från Anders med bilder från syskonträffen...Men jag får icke upp dem här på min dator ..Konstigt...!???

Lia sa...

Försök att spara dem på "skrivbordet". Då hamnar de bland övriga ikoner på din bildskärm och så kan du nog öppna dem. Lars har dem (originalet) i sin adtor om du inte lyckass

Lia sa...

lyckas stavas inte med två "s" =)

Mary-L sa...

Nädu ..det gick icke att spara dem på skrivbordet...min Dator säger följande...bilderna är blockerade av säkerhets skäl..ja fy, så jag skrattade..Man kan ju undra hur dessa bilder ser ut då, eller hur?

Lia sa...

Lars har gjort kopior på DVD åt några. Han vill ha lite betalt för skvian och "besväret" Han tar 20 kr/st. Intresserad? Kolla även med de andra syrrorna, om de vill ha.

Mary-L sa...

Visswt ska jag köpa DVD:n av lars ..maila upp er adress till mig så skickar jag ner pengar +Porto till honom..både för Inga-Lill och mig! Tack tack..

Mary-L sa...

Hmmm..Ja .nog är du Blogg Lat alltid...Jag ringer dig ..så att jag får dig adress...ha det..!

Mary-L sa...

Datum och klockan visar nu rätt...Fixade det alldeles sj'lv..så det så :)

Linnea S. sa...

Tackar!