måndag 15 mars 2010

Första vägningen

Har nyss kommit hem från Xtravaganza. Efter bara 5 dagar har jag gått ner 3 kg!

Jag stannade kvar och tränade i en halvtimme. Först uppvärmning på cykeln och lite promenerande i snabb takt med lite uppförsbacke på löpbandet.Sedan lite mage, aarmar, ben och bröstmuskler.

Inga tunga vikter, inte så många upprepningar. Det är ju många år sedan jag tränade och jag vill inte ta i så jag får superont sedan. Nej det känns att jag har tränat och det ska det göra. Det får gärna göra ont i morgon, men jag vill kunna gå och jag vill kunna röra på mina armar, så jag inte ger upp. Det är lätt att ge upp träningen om det gör för ont i början. Så de så!

Vatten, vatten , vatten ska jag ha nu!

G'natt, Pompisar

7 kommentarer:

Linnea S. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linnea S. sa...

Fasen vad du är bra!!!

anzo sa...

Hej igen!

Det var ju några år sen våra tjejer spelade fotboll ihop i Timrå....tiden går. Det där med att frysa var nästan det värsta för mig. Och jag har nog aldrig lagat så mycket mat som då...men aldrig att jag ens provsmakade. Kul att du bloggar om det oxå, det gjorde inte jag...så det ska bli kul att följa din viktminskning. Kämpa på!!! Kram

anzo sa...

Hejhej!
Det kommer gå jättebra med påskmaten. Det är otroligt vad man kan göra med hjärnan, man ställer in sig på en sak och vipps så har man programerat om den.Du får gärna länka till mig. Kan jag länka till dig???

Anonym sa...

Bra där! Jag har hållit på sen okt för att få bort 3 kilo (ja lite drygt) Laila

sarawn sa...

Bra jobb B-M!!!

Agath sa...

Hej Lia!
Du är duktigt 3 kilo är inte att förrakta eller hur.
Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
Kramar