måndag 22 mars 2010

Så har jag minskat lite till i vikt!

Dagens vägning gav -1,7 kilo. Total viktnedgång är -4,5 kilo. Detta under en period av bara 12 dagar.

Min midja har minskat med 11 cm (minst)
Mitt höftmått med ca 9 cm
Lår = minus 2 cm
Överarm "bara" minus 0.5 cm.

Idag har jag styrketränat. Sedan skall veckan följas av 30 minuers stavgång / dag.
Jag är glad och nöjd och känner mig väldigt pigg.

Huvudvärken är som bortblåst!
Ja alltså jag har inte fått huvuvdvärk av dieten, utan den huvuvdvärk jag har lidit av i princip hela mitt vuxna liv!
Antingen dricker jag tillräckligt med vatten nu, eller så får jag i mig en massa vitaminer och mineraler som jag inte har lyckats få i mig tidigare.

Så - Treo -Goodbye!

Hejdå Pompisar!

4 kommentarer:

Linnea S. sa...

Vad roligt, hurra! :)

Mary-L sa...

Kanon bra gjort "syrran" jag gläds med dig..:) Själv så kör jag med GI den funkar så bra på mig..och jag Älskar ju grönsaker..(är nog släkt med ett kålhuvud) *skratt*

Agath sa...

Hej Lia!
Du är duktig som har gått ner i vikt.Grattis tjejen.

Jag trodde faktiskt att Cladia skulle vinna
men de dansade lika bra så,jag tycker de
v ar värda priset bägge men man kan ju inte
dela på priset.

Ja i dag är det ett Team som ska lämna Körslaget,vi får väl se vilken det bli.

Vi har bara +4 grader här idag.
Jag önskar dej en trevlig Lördag.
Kramar.

Anonym sa...

Heja, heja,jag tror det är träning o motion som gör att du slipper huvudvärken, du får bättre blodtillströmning i musklerna o mindre spänningar, stava på

Laila