måndag 10 maj 2010

Bätttre å bättre för varje vägning!

Jag är så himla nöjd! Kom nyss hem från Xtravaganza och min vägning. Numera väger vi oss ju bara varannan vecka så jag var sååå nyfiken på vad vågen skulle säga!
-2,9 kg! Det ni, Pompisar.

Jag tänkte på en grej på hemvägen. Den s.k Guldgruppen är  en glad samling. Vi har trevligt på våra träffar, tycker  jag! Jag känner mig alltid så positiv efter att ha träffat de andra tjejerna. Det ger mig kraft och ork att fortsätta.

Nu ska jag gå ut och försöka få loss (äckel) askkoppen ut nya bilen. De har rökt i den och jag tycker att mina kläder stinker. BLÄ!

Men först lite soppa med vaniljsmak, kryddat med kanel. Lite äppelkaka med vaniljsås över det...eller hur?=)

4 kommentarer:

Andrea sa...

Jodu! Det blev lite träning iaf. 30 minuter på 6,7! :-) Attans vad jag känner mig duktig!

Jag, en Farmor och Mormor sa...

Tjusigt tjejen! Bra jobbat! Man är aldrig så duktig, som när man inte har lust att träna, men ändå gör det =)
Bra där.

M sa...

Jag är så sjukt impad av dig.

pompi sa...

Tack Marta! vad snäll du är =)