söndag 13 juni 2010

Nu så!

Veckans motion:
Måndag
 17 min uppvärming på löpbandet
45-50 styrketräning.

Tisdag
Vila

Onsdag
1½ timmes jobb i trädgården.
 Bar bl a upp 10 X 16 kilo pelletssäckar från farstun till vedboden. (2 trappor) samt skurade och ställde i ordning farsukvisten.

Torsdag
2½ timmars jobb i trädgården. Bar tunga krukor, jordsäckar, planterade balkonglådor och amplar..

Fredag
Städade precis hela huset, bakade 2 satser bröd och tillredde grillning för 17 personer.

Lördag trött, men körde:
60 minuter kondition
-501 kcal
6,6 km

Söndag
Drygt 60 minuters promenad (utomhus!)

Dessutom har jag funderat ut hur bröllopstårtan för Peter och Marta ska se ut. Äntligen! Chrystal clear...
Nu är det bara kompositionen av hur den skall smaka också.
Desutom kommer den att bli gluten-laktos-och mjölkfri. Fast ändå god!
Och vacker.
Marta gav mig en utmaning och jag har klurat ut hur jag ska klara den! *L*

Just det.

Inga kommentarer: