söndag 17 oktober 2010

Jag snodde en bild från Eliotts mamma.

4 kommentarer:

Linnea S. sa...

lilla solskenet, han blir bara gladare för varje dag så det komemr nog vara stor skillnad tills vi ses igen. han är så söt när han skrattar åt en att man nästan tuppar av ju!

nu ska jag kolla lite i johnnys album exakt hur stor johnny var sin första jul, för det blir ju samma för elliott. kram

Linnea S. sa...

jag vet ju inte hur peter s¨g ut som bebis, men om du menar vuxna peter vet jag inte om jag ser likheten?

Har tänkt att han mer och mer börjar få sin egen karaktär...

Linnea S. sa...

Jo, jag är så stolt över den där bastanta lilla ungen! :D

Det ska bli så roligt när ni kommer tillbaka och kan säga hur han har ändrat sig sen sist, längtar tills dess!

Då kan vi kanske lära mig att laga några fler rätter som du kan också?
Nästa vecka kommer mamma, peter och vanda och jag tänkte impa på dom med dina potatisbullar. får kanske ringa och be om hjälp då om det är ok! för jag gjorde förra veckan, men mina blev så platta, inte alls lika puffiga och fina som dom du gjorde... :(

Svärmora sa...

Om potatisbullarna blir lite platta, så tillsätt ett ägg och nån dl vetemjöl, så ska du se att de blir bättre.
Ju mer potatis man använder desto puffigare blir ju potatosbullarna. Mitt tips är att du kokar för mycket potatis så du kan mosa ett par och tillsätta med ett extra ägg om de inte ser bra ut. Om du inte har extra potatis , så gör enligt mitt första förslag, här ovan =)