måndag 10 januari 2011

Ox veckor

Nu börjar de s.k. oxveckorna. Dvs. de veckor som är fram till nästa långledighet (storhelg)
Så gott folk, om ca 15 veckor är det påsk. Då först blir det längre ledighet =)

I mitt fall (med det jobb jag har) så föredrar jag hela veckor framför sk kortveckor. Då behöver jag inte jäklas med transporterna och leta efter lastbilar att boka, som inte finns. Måndag till Fredag. Såna veckor, det är grejer det!

Själv tar jag ledigt nån fredag och följande måndag lite då och då. För det måste man göra och åka till sitt barnbarn regebundet! Jorå. Så är det.

Nästa ledighet i det fallet blir fredag 10 februari och måndag 14 februari.. Jippi!

Idag har jag börjat hårdkörningen igen med soppor. JaG ÄR JÄTTEHUNGRIG, men det går över om dagar. Det är nu karaktären verkligen prövas. När man väl kommit in i det, så går det som en dans!


Jodå, så är det. Träna ska jag göra ikväll också. Upp på löpbandet med mig bara! Därmed basta!
 
Hej svejs från mitt lilla kontor!

.

1 kommentar:

Linnea S. sa...

Duktig du är! Kör hårt det kommer gå snabbt. Hur var det nu igen då, ville du anmäla dig själv eller i lag till tjejmilen? vi tänker fixa det och jag kan ju aldrig minnas vad vi kom fram till... kram