lördag 5 februari 2011

Ume

Vi är i Umeå hos Marta och Peter. Det var verkligen på tiden att jag hälsade på dem. Igår åt vi en god middag. Det var jag som lagade maten, så det blev min goda 5-minuters middag. Med kallrökt lax, grön tagliatelle, parmesanost, cocktailtomater och ruccolasallad.Vi drack lite vin och sen har jag och Lasse sovit i en obekväm bäddsoffa. Vilket inte hindrade mig från att sova till klockan 10 idag.
Efter frukosten tog Marta och jag en låååång promenad. Vi gick mellan 1,2-1,3 mil och var ute i drygt 2 timmar.
Nu ska vi äta lite omelett som mellanmål/lunch och sen ska jag ta en skön dusch och vila lite.'
Hörs Pompisar

1 kommentar:

Linnea S. sa...

Mysigt! men vadfalls, är det inte min gammla bäddsoffa dom har, den är väl inte obekväm heller? kan jag aldrig tro... :D